با این دوستدار زبان انگلیسی همراه باشید :)

بایگانی
آخرین مطالب

روش های تقویت اسپیکینگ چیست؟

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۲۲ ق.ظ

وقتی از یک دانشجوی زبان می پرسید اهدافش چیست ، تقریباً همه می گویند: "مکالمه من را تقویت کنید." هنگامی که یک زبان خارجی یاد می گیرید ، متوجه خواهید شد که به زبان های انگلیسی متنوعی صحبت می کنید - معلمان ، سرورهای رستوران ، رانندگان تاکسی و صاحبخانه ، به طوری که احساس راحتی می کنید. مانند بهبود نوشتن ، گوش دادن یا هر مهارت دیگر ، تکنیک هایی هستند که می توانید برای بهبود انگلیسی گفتاری خود استفاده کنید. حتی اگر در کلاس آموزش خصوصی زبان یا آموزش انلاین زبان انگلیسی شرکت نمیکنید!

 

همیشه با صدای بلند صحبت کنید

وقتی در حال خواندن مقاله یا درک یا رمان یا چیز دیگری هستید که با صدای بلند می خوانید.
به آنچه خوانده اید گوش دهید.

دوباره بخوانید و بر تسلط خود مسلط شوید. اکنون این کار را بارها و بارها انجام دهید. این کار را تکرار کنید تا زمانی که بتوانید آن را با اطمینان و اطمینان بیان کنید.


بر مهارت های نوشتاری و خواندن تمرکز کنید

برای صحبت به کلمات احتیاج دارید ، درست است؟ این درس برای یادگیری واژگان عالی است ، اما روشهای دیگری نیز برای بهبود زبان شما وجود دارد: تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی ، رادیو و پادکست. کتاب ، مجله و وبلاگ بخوانید. هنگام گوش دادن و خواندن ، به دنبال عبارات جدید ، عامیانه و مترادف سرگرم کننده بگردید ، چیزهای جدید بنویسید و چیزی را که نمی دانید کشف کنید. همه اینها "گوشت" بیشتری برای استفاده بعد از تمرین به شما می دهد

 

به جای تک کلمات ، تکه ها و محاوره ها را بیاموزید

راه دیگر برای افزایش تسلط شما استفاده از انواع مختلف عبارات است ، نه فقط کلمات. (احتمالاً شما این کار را تمام وقت به زبان مادری خود انجام می دهید.) در عوض به طور خودکار بگویید: "سلام ، امروز چطوری؟" بپرسید و "چه مرد خبری؟" عبارات دیگری مانند را انتخاب کنید! یا "چگونه آن را دوست دارید؟" زن یا شوهر؟ "(هشدار: برخی عبارات غیررسمی هستند و برای برخی شرایط ایده آل نیستند!")

 

در کلاس تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید

به طور کلی ، شرکت در کلاس های زبان آنلاین و رو در رو ، به ویژه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، می تواند مهارت شما را در افزایش مکالمه انگلیسی افزایش دهد.
در این کلاس ها ، با استاد زبان شخصی خود و با استفاده از راه حل های آنها ، می توانید مکالمه مکالمه انگلیسی را در اسرع وقت تسلط پیدا کنید.

 

انگلیسی بومی را با زبانهای واقعی ثابت کنید

بهترین راه برای گرم کردن این است که هر روز با یک انگلیسی زبان بومی صحبت کنید. در صورت امکان می توانید مربی را مدیریت کنید.

اما در حقیقت ، مدیریت همه دشوار است.

به همین دلیل ، من در مورد انجام این کار با استفاده از منابع در دسترس شما صحبت خواهم کرد.


خودم را با انگلیسی محاصره کردم

انگلیسی همه جا هست. در هر کجا که زندگی می کنید می توانید منو ، مواد بازاریابی ، کتاب ، فیلم ، علائم خیابان و موارد دیگر به زبان انگلیسی پیدا کنید. هرچه بیشتر غرق شوید و روزانه به این قطعات انگلیسی توجه کنید ، پایه و اساس شما مستحکم تر خواهد بود. در یک کلاس اموزش انلاین زبان نیز این طور است

 

واژگان انگلیسی خود را گسترش دهید و هر روز کلمات جدیدی بیاموزید

جمع آوری کلمات جدید از روز به روز روش خوبی برای گسترش واژگان است. زندگی برای اهداف خوب: می تواند سه کلمه در روز یا ده کلمه در روز باشد.

حتی اگر فقط یک روز وقت دارید یک کلمه جدید یاد بگیرید ، بازهم ارزش امتحان کردن را دارد. با یادگیری هر روز یک کلمه ، 365 کلمه انگلیسی جدید پس از یک سال یاد خواهید گرفت.

عدد را بنویسید تا مرتباً به خود یادآوری کنید. اگر شریک یادگیری دارید ، آن را با آنها در میان بگذارید تا بتوانند پیشرفت شما را کنترل کنند.

برخی منابع خوب برای شعر ، اخبار ، آهنگ ها و برنامه های تلویزیونی بر اساس عادت های روزمره. اگر دوست دارید به موسیقی گوش دهید ، به متن آن توجه کنید و کلماتی را که نمی دانید یادداشت کنید. این آهنگ ها اغلب حاوی کلمات ، عبارات و اصطلاحات مفید بسیاری هستند ، بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب هستند.

منابع:

https://wanna-learn-english.tebyan.net/

https://www.duolingo.com/

 

  • سارا عباسی

نظرات  (۱)

وبسایت دیولینگو فوق العاده هست و همچنین اپلیکیشن speaky من اینو خیلی پیشنهاد میکنم!

مقاله جالبی بود!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی